کشتی کج ملی



نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ سیاسی و اجتماعی و ورزشی و آدرس wwe.ehsan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





متیو جوزف

کورکلان که در رشته رستلینگ با نام اوان بورن معروف است در تاریخ نوزدهم مارس سال 1983 در ایالت سنت لوییس چشم به جهان گشود . وی از سنین بسیار کم به رشته ژیمناستیک روی آورد . در نوجوانی اوان کاملا از مهارت های لازم ژیمناستیک برخوردار بود . در سیــزده سالگی بورن وارد مدرسه آماتور رستلینگ شد . در اونجا با وجود این که از لحاظ بدنی چندان قوی نبود اما با استفاده از مهارت های ژیمناستیکی خودش بسیار موفق بود و اعمالش کاملا مورد قبول بود . بورن در لیگ ها و مدارس آماتور بسیاری حضور داشت که در همه آن ها به عنوان یک استار جوان عالی کار کرد . لازم به ذکر است که بورن در بیشتر این لیگ ها و کلاس ها با نام مت سایدل حضور پیدا می کرد .


بعد از تمرینات متعدد و تلاش های بسیار حالا اوان بورن آماده پیوستن به یک لیگ مطرح و خوب بود . او به این موضوع پی برده بود که با ژیمناستیک نیز می توان در رستلینگ موفق بود . در دهم اکتبر سال 2007 کمپانی دبلــیو دبلـــیو ای درخواستی به بورن داد و او هم از این فرصت نهایت استفاده رو کرد و به سرعت پذیرفت . در دسامبر همان سال در لیگ او وی دبلــیو در یک بازی بسیار تماشایی اوان توانست مایک کرال را شکست بدهد تا قهرمان او وی دبلــیو ورلد چمپین بشود . اما دبلــیو دبلــیو ای به بورن دستور داد تا کمربند را رها و وارد لیگ اف سی دبلــیو بشود . در بیست و دوم مارس سال 2008 بورن به سرعت حریفش یعنی تی جی ویلســون " تایســون کید " را از پیش رو برداشت تا آمادگی کامل خور رو اعلام کند .


بعد از حرکات چشم گیر بورن در تمام کریر رستلینگش دبلــیو دبلــیو ای به سرعت بورن رو به برند ای سی دبلــیو آورد تا در لایو شو ها هم شرکت داشته باشد . اولین بازی بورن در برند ای سی دبلــیو مربوط می شود به سوم ژوئن سال 2008 که اوان بورن در کمال شایستگی با قانون کانت اوت مغلوب شلتون بنجامین شد و این در حالی بود که شلتون بورن را روی گذارشگر مهمان یعنی کوفی کینگســتون پرت کرد تا او قادر به ادامه بازی نباشد . بعد از این رویداد کوفی کینگســتون با اوان بورن تیم شد تا با شلتــون بنامین و مایک ناکس مسابقه بدهند که کوفی با اجرای ترابل این پردایس بر روی مایک ناکس موفق به کسب پیروزی شد .


اوان بورن در ای سی دبلــیو به یک چهره مشهور و پرطرفدار تبدیل شد به طوری که وقتی موزیک ورودی وی زده می شد در ورزشگاه به طور شدیدی صدای تشویق ایجاد می شد . بورن چند هفته متوالی حریفانش را شکست داد و در همین دوران بود که او شوتینگ استار پرس رو به عنوان فینیشر رسمی خودش اعلام کرد و این فن را ایر بورن نامید . بعد از مدتی چندین بار شاهد حضور بورن در برند راء هم بودیم که با ری میســتریو همکاری داشت . مهم ترین بازی او در راء تا اون زمان یک بازی تگ تیم مچ بود که در آن ری میســتریو و اوان بورن با هم تیم شدند و موفق شدند تا یکی از بهترین تگ تیم های اون دوره یعنی جان موریســون و میز را شکست بدهند .


در پی پی وی سایبر ساندی سال 2008 مت هاردی باید از کمربند خودش در مقابل یکی از افراد رو به رو یعنی مارک هنری ، فینلی و یا اوان بورن دفاع می کرد . این انتخاب توسط مردم انجام می گرفت که همانطور که قبلا اشاره شد اوان بورن باری دیگر ثابت کرد که یکی از پرطرفدارترین استار های جوان در کل کمپانی دبلــیو دبلــیو ای هست . نتیجه این رای گیری به این شکل بود : اوان بورن 69 درصد ، فینلی 25 درصد و مارک هنری فقط 6 درصد . بنابر این اوان بورن اولین تایتل مچ رسمی خودش رو باید در برابر مت هاردی انجام می داد . بازی بسیار زیبایی بود و حتی مت هاردی تا نزدیکی شکست هم پیش رفت اما در نهایت طی یک اشتباه مت با اجرای تویست آف فیت موفق شد تا از کمربند خودش با موفقیت دفاع کند .
 


دو روز بعد در شو ای سی دبلــیو بورن به شدت از ناحیه قوزک پای راست آسیب دید . پزشکان اعلام کردند که او باید زیر عمل جراحی قرار بگیرد اما بورن در کمال تعجب مخالفت کرد و مدتی رو دور از میادین سپری کرد . همچنین در مراسم اسلمی آواردز سال 2008 اوان بورن برنده دارنده زیباترین فینیشر سال یعنی ایربورن شد . بورن در هفدهم مارس 2009 دوباره به ای سی دبلـــیو بازگشت و با موفقیت جیمی نوبل رو از پیش رو برداشت . بورن در ای سی دبلــیو دوباره موفقیت هایش را آغاز کرد و یک استوری لاین جدی رو نیز با مارک هنری به اتمام رساند .


در بیست و نهم جوئن سال 2009 بورن به راء منتقل شد و در اولین بازی در راء به عنوان حریف اول رندی اورتون رد یک گانلت مچ حضور داشت که در اون مسابقه رندی اورتون با اجرای یک آر کی او زیبا از بالای تاپ روپ بورن را شکست داد . بورن در راء به عنوان یک استار پرطرفدار حضور دارد و تا حال حاضر جدی ترین استوری لاین او با کریــس جریکــو بود که از اون استوری لاین با پپیروزی خارج شد . حال باید دید آینده این استار جوان چه خواهد شد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید نام:احسان نام خانوادگی:نیک فطرت کشتی گیرانی که عاشقشان هستم: راک.سی ام پانک.شیمیس
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 102391
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1